۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

گپ و گفت با امین‌الله رشیدی و همسرش در یک برنامه رادیویی

گپ و گفت با امین‌الله رشیدی و همسرش در یک برنامه رادیویی

برنامه جدید رادیو ایران با نام "هنر زندگي " با امين الله رشيدی و همسرش به گفتگو می‌پردازد.

رامین جوادپور سردبیر "هنر زندگي" درباره این برنامه به خبرنگار مهر گفت: برنامه جديد "هنر زندگي" كاري از گروه خانواده راديو ايران فردا چهارشنبه 5 تير با گفتگو با پيشكسوت آهنگسازي و خوانندگي از آنتن اين شبكه راديويي پخش خواهد شد.

وی افزود: در این برنامه با دعوت از زوج‌هاي موفق در هر حوزه‌اي نماي ديگري از موفقيت‌هاي اين زوج‌هاي موفق بيان مي‌شود.

سردبير "هنر زندگي" ادامه داد: گپ و گفت صميمانه با اين زوج‌هاي موفق در خصوص زندگي شخصي، زندگي كاري، تحصيلات، اينكه در كدام مدرسه تحصيل كرده‌اند، كجا با هم آشنا شده‌اند، صاحب چند فرزند هستند، چقدر در زندگي زناشويي خود بگومگو داشتند، چقدر در زندگي همپوشاني داشتند و همديگر را كمك كردند و... از بخش‌هاي جذاب و شنيدني اين برنامه است.

جوادپور تصریح کرد: در برنامه‌هاي بعدي  قصد داريم از سياستمداران، ورزشكاران و بازيگران نيز دعوت به عمل بياوريم. اولین برنامه فردا ساعت ۱۱:۴۵ با حضور امين الله رشيدي پيشكسوت آهنگسازي و خواننده و همسرشان عفت غفارپور با اجراي فاطمه آل عباس پخش مي‌شود و تكرار آن بعد از برنامه "راه شب" چهارشنبه شب‌ها روی آنتن می‌رود.

ورود به بحث مزایا و معایب فضای مجازی با "صفر و يك"

بهزاد محمودزاده تهيه‌كننده و سردبیر "صفر و يك" گفت: برنامه جديد "صفر و يك" كاري از گروه دانش راديو ايران فردا شب چهارشنبه 5 تيرماه با بررسي مزايا و معايب فضاهاي مجازي  از آنتن راديو ايران پخش مي‌شود.

وی افزود: در این برنامه با دعوت از كارشناسان، اساتيد دانشگاه و مسئولين كشور در خصوص فضاهاي مجازي، اينترنت و دنياي كامپيوتر صحبت و راه‌هاي رفع اشكال و راه هاي پيشنهادي و روش‌هاي صحيح و مسیرهاي مورد نياز براي پيشرفت بحث مي‌شود.

تهيه كننده "صفر و يك" یادآور شد: در اولين برنامه كه فردا شب با حضور نصرالله جهانگرد مشاور و نماينده ويژه دولت خاتمی در فن آوري اطلاعات و ارتباطات و ساسان والي‌زاده مدير عامل خبرگزاري ايسنا پخش مي‌شود، در خصوص مشكلات فضاي مجازي صحبت می‌کنیم.

این برنامه چهارشنبه شب‌ها ساعت 22:45 با كارشناس مجري حميد شريف نيا روی آنتن رادیو ایران می‌رود.

کد خبر 2083761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha